Pravidla RP serveru

Prosíme hráče, aby níže sepsané pravidla DODRŽOVALI jinak hrozí trest:

A) upozornění B) kick ze serveru C) perma BAN na serveru

ZAKÁZÁNO

  1. Neurážet se
  2. Nefunkční mikrofon
  3. Řvát do mikrofonu
  4. Nespamovat v chatu
  5. Neafkovat déle jak 45 min.
  6. Neposlouchat pokyny A teamu
  7. Jakýmkoliv způsobem Givovat/Módovat či Hackovat
  8. Vykrádačky podnikat pouze při 5 online PD
  9. Spamovat /ooc a /report
  10. Unášet a okrádat EMS pokud jsou ve službě
  11. Ujet PD při trafic stopu pokud k tomu nemáte pádný důvod
  12. Krást auta státních frakcí bez pádného důvodu
  13. Prodávat státní frakce (PD, EMS, Hasiči)
  14. Advertising – Propagovat jiné servery nebo stránky.
  15. /wheelchair používat invalidní vozík, slouží POUZE pro EMS frakci

 

RP PRAVIDLA

  • Je povinnost platit faktury. Při neplacení na Vás může přijít exekuce a můžete dostat doživotí
  • Pokud Vám byl zabaven mobil, nemáte si jak přivolat jakoukoliv pomoc, čekáte na respawn v nemocnici.
  • CK/PK sniperkou může schválit pouze hlavní admin, jiné zabití sniperkou se může brát jako KOS.
  • Lupiči by měli, při vykrádačce vyjednávat a reagovat na pokyny policisty a né hned začít střílet po policistech.
  • Hráči jsou povinni za jakékoliv situace hrát role-play a nevybočovat z hraní své postavy, a to i za předpokladu, že se na serveru nachází zrovna minimální počet hráčů. I v tomto případě neustále platí veškerá pravidla serveru a hráči jsou povinni je dodržovat
  • Hráč je povinen hrát a dohrát jakoukoliv RP situaci a případné spory dále řešit s admin týmem na TS
  • Majitel účtu zodpovídá za svůj herní účet a škody jím napáchané. Je zákaz propůjčování vašeho účtu.
  • Hráči jsou povinni adekvátně reagovat na RP situace se členy policejního sboru, tzn. respektovat je a neignorovat policisty, pokud má být hráč zatčen, apod.
  • Je zakázáno se s PD dohadovat a nebo nereagovat na krátkodobé RP tresty, kdy vás např. posadí tzv. “do chládku” (předběžné vazby) na nějakou dobu.
  • Při RP trestech nad 5 min. jsou PD povinni komunikovat pouze s právním zástupcem. Pokud právník není k dispozici, hráč si musí trest odsedět, případně má možnost požádat některého z adminů o náhradní řešení.
  • Hráč nesmí být držen v CPZ déle, jak hodinu reálného času pokud neprobíhá žádné RP. Po vypršení daného limitu musí být hráč propuštěn z cely.
  • Při honičce s PD je přísně zakázáno uložit vozidlo do garáže a opustit hru do 15 minut po ujetí hlídkám, aby měli šanci vás ještě najít.
  • Je zakázáno, aby si hráč udával vlastní váhu drog. Váha drog je následovná: 1x droga (všechny druhy) = 1 gram | 1x pytel drogy (všechny druhy) = 5 gramů.
  • Nežádejte admina o revive, pokud se nejedná o smrt způsobenou bugem či chybou ve hře.

 

Základní pojmy a výrazy RP serveru

RP – Role Play : Vymyšlené hraní příběhu vaší postavy ve virtuálním světě

IC – In Character : Komunikování v rámci roleplaye

OOC – Out of character : Komunikace mimo role play

Mixing – Mixování informací z OOC do IC tedy do roleplaye např. zjistíte informace z discordu/streamu atd. a využijete je k RP, nebo mluvíte do hry mimo hry

WL – Whitelist : na server se připojí pouze lidi, kteří prošli pohovorem

PT – Peace Time : V tuto dobu se nesmí dělat žádná nelegální činnost, začíná když pokud je méně jak 3 PD a končí když jsou 3 PD+. Pokud RP akce začala mimo PT akce pokračuje a bude doerpena při PT

PD– Policie

EMS – Záchranná služba

LSFD/FD – hasiči

PDM – Prodejce automobilů

KOS– Kill on sight : zabití na první pohled / bez předchozí RP akce

Combat Log – odpojení a následné připojení ze serveru pokud jste byli zabiti

Bunny Hop – neustále poskakování za účelem vyhýbání kulkám (zakázáno)

RDM – Random Deathmatch : zabíjení bez jakéhokoliv důvodu

VDM – Random Vehicle Deathmatch : bezdůvodné bourání do lidí/aut/věcí

Cop Baiting – upozorňování PD bez jakéhokoliv důvodu, burn out před PD, provokání PD slovy

CK– Character Kill : trvalé zabití postavy, musíte si vytvořit novou postavu s novým příběhem. Je ZAKÁZANO ovlivňování Vašich dalších postav a dědění majetku!

CK schvaluje hlavní admin nebo admin, pro CK musíte mít PÁDNÝ důvod! Pokud dostanete CK nesmíte do stejné frakce minimálně 30 dní.

PK – Player Kill : aktuální omráčení/zabití postavy. Nepamatujete si poslední 12 hodin (IRL). Hráč, který dostane PK dalších 12h po PK nesmí dostat další PK nebo CK.

Revenge kill – Zabití postavy, které Vám dala PK. Je zakázáno toto provést, pokud Vám neřekne jméno osoby, osoba která byla přítomna při Vašem PK a sama PK nedostala.

Fear RP – Za každé situace musíte bránit život své postavy př. někdo vás přepadne a míří na vás zbraní, nesmíte v tu chvíli vytáhnout zbraň nebo odmítat danou situaci RPit

GrossRP – Jedná se nechutné či devastujíci RP ( řezání, znasilňování apod. ) Toto RP je povolenou pouze v případě domluvy všech osob přítomných při dané akci. Je zakázano rpit věci, které by způsobily osobě trvalé následky, které by musela rpit např. pokud někomu uříznete prst, je nutné ho osobě nechat aby si ho mohla nechat přišít.

Metagaming – Využití informací z OOC do IC / streamsnipe streamera, který hraje na našem serveru stejně jako vy

Ass Pulling – vytažení zbraně odnikud bez předchozí RP akce

Power Gaming – RP nadpřirozených sil, či věci které nejsou možné v reálném životě např. /me přilétá sonda a teleportujte mě do země nezemě

No RP driving – zneužívání nereálnosti GTA aut pro jízdu, ježdění sporťákem po horách, neustálé bourání do věcí bez rpení nehody či zranění, mezi toto spadá i ježdění delší dobu bez pneumatik (na diskách).

Ninja Jacking– ukradení auta bez důvodu a jakéhokoliv RP

Water Evading– Utíkání komukoliv pomocí vody (myšleno plavání velkých dálek)

Safezone– Místa kde je zakázáno dělat jakoukoliv nelegální činnost. Je zakázáno se při RP akci schovávat na dané místa, pokud začala akce mimo safezonu je tato zóna zrušena. Místa – (PD a hlavní garáž ve městě,)

BM– Black Market : je anonymní a nevystopovatelný. Státní složky BM nevidí a nesmí využívat informace z BM, pokud jim je někdo neposkytne.